2015.09.26.
Diós túrókrém, szezámos almás sajtkrém, tojásos karfiolkrém – csak egy pár recept, amivel a Lidl segíti a kicsiket és a nagyokat.
Hogyan lehetnek népszerűek az egészséges alapanyagok a gyermekek körében? Mitől válik napi rutinná a reggeli? Miért fontos a tízórai? A Lidl Magyarország a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének bevonásával ezekre, és ehhez hasonló a kérdésekre próbál választ adni.
A népszerű áruházlánc országos, tájékoztató kampányt indított azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozására, összefüggésben az iskolakezdéssel, elsősorban a kisétkezésekre koncentrálva.
A Lidl az MDOSZ közreműködésével olyan receptfüzetet állított össze, amelyből a diákok és a szüleik ötleteket kapnak ahhoz, hogyan és miből készítsenek gyorsan egészséges, tápláló és finom szendvicseket.
A kiadvány egész pontosan tíz otthoni reggeli - és tíz iskolába vihető szendvics receptjét tartalmazza. A változatos kencéket elsőként az Óbudai Nagy László Általános Iskola tanulói reprezentálták a nagyközönség felé. A mi kedvencünk a szezámos almás sajtkrém lett.
Recepkalkulátor és 1 millió forintos fődíj
A Lidl Facebook-oldalán hamarosan elérhető lesz egy egy recepkalkulátor alkalmazás. Valamint a kampány folyamán, pályázati keretek között, a gyermekek tudatos táplálkozását szolgáló iskolai programokat is jutalmaz a cég. A fődíj egy 1 millió forint értékű vásárlási utalvány.
Fotók: Lidl